dentsu aegis network

NORWAY

Vi gir merkevarer liv

I MKTG skaper vi merkevareopplevelser som er forankret i den fysiske verden og forsterket i digitale rom. Vårt mål er å skape meningsfulle og minneverdige merkevareopplevelser for våre kunder. Dette gjør vi gjennom å forsterke den tradisjonelle mediebruken via fysiske møter mellom produkt og forbruker som igjen gir fortjent medieomtale og glade kunder. Ekspertisen vår består i å bruke innsikt til å skape gode møter mellom produkt og forbrukere i en relevant situasjon.

Coca Cola

Coca Cola

I samarbeid med Coca Cola skulle vi besøke 25 destinasjoner i måneden før jul, ha ansvar for Sosiale Medier og dele ut 40 000 cans med Coca Cola. På turneen hadde vi med oss et fototelt der publikum kunne ta sitt julebilde, til stor suksess. Flere steder stod folk i kø for ta sitt bilde.

Coca Cola

Coca Cola

Samtidig innredet og rigget vi en bod til julemarkedet i Spikersuppa kalt “Jul i Vinterland”, og supplerte med Coca Cola. Som en ekstra aktivitet en av dagene i perioden stilte vi med crew som samplet ved pariserhjulet og en hest og kjerre som skulle frakte publikum mellom Jernbanetorget og Spikersuppa. Her hadde vi også et fotostudio med en fotobar. Dette ble en kjempesuksess, og totalt ble det tatt nesten 18 000 bilder i fotostudioet og delt ut over 54000 cans på turnè og på julemarkedet.

  • ENGASJERT MEDARBEIDERE

    5ENGASJERT MEDARBEIDERE

  • KONTOR

    1KONTOR