dentsu aegis network

NORWAY

Ideas without limits

Isobar er et kreativt kommunikasjonsbyrå med et digitalt hjerte, som leverer tjenester innen PR, content, social, digital, dynamiske bannere, design, marketing activation og strategi.

Vårt kontor her i Norge huser en gjeng svært begavede personer, og vi er stolte av å tilhøre det globale Isobar-nettverket. Å tenke nytt rundt kommunikasjon, enten gjennom å utfordre det tradisjonelle, eller gjennom digital produkt- og tjenesteutvikling, er det vi synes er aller mest spennende.

NSB - Sommertoget

NSB - Sommertoget

NSB var hovedsponsor for NRKs “Sommertoget” og vi ble utfordret til å hjelpe NSB med å utnytte sitt sponsorat. Vi skapte et nettmagasin under NSB.no hvor vi produserte artikler for hver av de 40 stasjonene toget besøkte, samt artikler med temaer som “reise med barn” og “sommerferie på tog”. Vi produserte Facebook-annonser og native ads. Kampanjen ble en stor suksess med blant annet lang lesetid per artikkel, positiv respons i sosiale medier og en høy engagement rate. 

Norwegian Air Shuttle – verdens første in-flight entertainment system

Get Stronger with Reebok

Reebook ønsket å øke salg, styrke merkevare og aktivere målgruppen. Ved å engasjere syv Reebokambassadører og utnytte deres kunnskap, utformet vi et nettmagasin fylt med inspirerende innhold som styrket koblingen mellom Reebooks merkevare og konseptet hverdagstrening. Vi skapte innhold optimalisert for sosiale medier, Facebook-annonser, native ads og digitale bannere. På en uke solgte vi ut produktlinjen fra partnerne G-Sport og Intersport og vi oppnådde kjempedekning i sosiale medier gjennom event og ambassadørsamarbeid.

Right To Play - #202020

Right To Play - #202020

Right to Play er en internasjonal organisasjon som jobber med å forbedre barns utdanning i utviklingsland. September 2017 ønsket de å samle inn penger til jenters utdanning i Midtøsten. For å promotere prosjektet brukte den norske organisasjonslederen Jimmy Vika seg selv som instrument, ved å løpe 20 maraton på 20 dager over hele Norge. Vår jobb var å skape synlighet rundt prosjektet, og resultatet ble enorm pressedekning nasjonalt og regionalt, hos bla. VG, TV2 og NRK, samt dekning på alle plattformer: print, nett, radio og TV.

AJ produkter

AJ PRODUKTER

AJ produkter ønsket å øke synligheten og sin posisjon i Romerike for å etablere seg som en sentral aktør i regionen. Som en del av en større strategi ble Isobar valgt som AJ produkters partner for å etablere deres PR-activation. Månedlig sikrer vi relevant redaksjonell synlighet for AJ og deres produkter ved å identifisere relevante meldinger og vinkler for å engasjere mediene, utvikle og distribuere pressemateriale, etablere forhold til nøkkelmedier og journalister og rådgi om kommunikasjonsstrategi.
SPAR – Hvordan vinne hjerter og kunder I julen?

SPAR – Hvordan vinne hjerter og kunder i julen?

Julehandelen er årets viktigste sesong for dagligvarebransjen. Vi måtte derfor finne en måte å gjøre SPAR til den prefererte butikken når julematinnkjøpet satte i gang.
Dette er en bransje der små marginer får store konsekvenser, og kjedene følger hverandre svært tett. Julehandelen, som den største sesongen, er derfor ekstremt viktig å vinne. Vi fokuserte på et produkt som følger enhver mattradisjon, uansett hvor spesiell den er: Julepoteten.

Se jobben

  • ENGASJERTE MEDARBEIDERE

    25ENGASJERTE MEDARBEIDERE

  • KONTOR

    1KONTOR